Google Website Translator Gadget

dinsdag 6 juli 2010

Dag 147 Alkala N

Met het vooruitzicht van een weekend met drie kinderen in huis, draai ik bewust het tempo een stand lager. Kwestie van maandag nog heelhuids uit de strijd te komen. Weekends zijn een regelrechte aanslag op mijn energievoorraad. Drukte, lawaai, regelmaat naar de vaantjes, alles in het kwadraat.




Vandaag is het de verjaardag van de jongste. Hubby heeft geen cadeautje gekocht. Hij rekende erop dat ik het wel zou doen. Nu ja, ik heb toch zeeën van tijd, winkels zijn mijn lievelingsplekken, autorijden mijn favoriete bezigheid, ...

Het voordeel van cadeautjes kopen, is wel dat je zelf kan kiezen. Geen ergernissen omwille van andermans keuze.





Tip:


De spierkrampen achtervolgen me nog steeds maar ik heb er minder last van dan vroeger! De reden ligt volgens mij in het gebruik van de Alkala N. Een doosje gaat 6 weken mee. De bedoeling is dat het je lichaam ontzuurt.

Vroeger nam ik enorm veel magnesium om het dragelijk te houden.

Eigenlijk heb je nog steeds magnesium nodig om de mitochondrieën (energiefabriekjes) te doen werken.

De Alkala N lost het probleem van de spierkrampen in een recordtempo op. Nu ja, als je jarenlang steenharde spieren hebt dat ze er geen naald meer inkrijgen, als je niet meer op je spieren kan liggen zonder om de 5 à 10 minuten als een braadkip te moeten draaien vanwege onhoudbare ligpijn of dat je bij de minste inspanning een megakramp krijgt, is dit echt wel het middel dat je in huis moet halen.

Ik heb echt spijt dat ik geen foto heb genomen van de urinestrip bij aanvang. Die was zo lichtgeel dat ze zelfs niet voorkwam op de gebruiksaanwijzing. Een echte zuurpruim!

Ditmaal was de strip donkerblauw wat overeenkwam met alkalisch, oftewel een zeer ontzuurd lichaam. In plaats van 3 magnesium tabletten per dag, heb ik nu nog maar nood aan 1 tablet per dag tegen de krampen.

Toch blijf ik 2 tabletten magnesium per dag nemen om de mitochondrieën te laten functioneren. Ons brein geeft de juiste signalen niet meer door dus moeten wij ons lichaam een handje helpen.

Een alkalisch lichaam is ook niet interessant voor virussen en bacterieën. Ze vinden een zuur lichaam lekkerder.

Je vindt de gegevens om het te bestellen bij je apotheker onder het tabblad Supplementen bovenaan rechts.
Je kan het ook kopen bij apotheker Multipharma in België, Berchem (Antwerpen), Statiestraat 19
Daar hebben ze het meestal in huis.

Geen opmerkingen: