Google Website Translator Gadget

dinsdag 6 juli 2010

Dag 132 Too much

Ik heb het gedaan gekregen om 4 afspraken te plannen op 1 dag. U leest het goed. Kalender kwijt, niet opgeschreven, geen geheugen, ... En gisteren knuffelavond. Imagine the scene.




Niet verstandig en dus bellen we er één af. De vriendinnen zullen moeten wachten. Gelukkig zijn ze begripvol.



Drie maanden geleden zou ik drie afspraken verspreid hebben over drie weken. Zes maanden geleden zou ik drie afspraken verspreid hebben over drie maanden.



De spuitjes bij Dr Coolen blijven staan, de massage bij de kinesist ook en de afspraak bij de cardioloog ook. Daartussen ga ik slapen. Zo gezegd zo gedaan.



De cardioloog zegt dat mijn hart geen schade heeft opgelopen na al de perikelen die ik nu heb doorgemaakt. Dat is al goed nieuws. Volgende keer als ze me een levensverzekering weigeren kan ik ze dat papier alvast onder de neus duwen.



Hij kan niet verklaren waarom ik pijn heb ik de borststreek noch waarom mijn hart zo'n rare toeren uithaalt zonder dat ik inspanningen lever. Hij stelde voorzichtig voor om statines te nemen gezien mijn hoge cholesterol (+400).

Ik opper voorzichtig of het geen andere oorzaak zou kunnen hebben maar hij begeleidt me vriendelijk naar de uitgang. Discussion and door closed.



De knuffelavond heeft me een versnelling trager doen lopen vandaag en ik voel duidelijk dat de inspanning nog buiten de grenswaarden van het normale vielen, al mijn spieren doen pijn maar geen zware griepaanval ditmaal.



Hubby zijn trein is geannuleerd. Dat is de spreekwoordelijke druppel. De pubers hebben examens dus die willen studeren, lekker en warm eten, samen gaan voetballen/spelen om te ontspannen, terug studeren.



Het lijf protesteert luidt ditmaals. Ik moet nu gaan koken.

Geen opmerkingen: