Google Website Translator Gadget

dinsdag 6 juli 2010

Dag 144 Stappen tellen

De extra rust van gisteren heeft me deugd gedaan. Het beperken van stappen heeft een ongelooflijke invloed op mijn energievoorraad. Het is me weer eens duidelijk geworden dat ik een zittend of liggend leven moeten leiden.




Deze voormiddag ga ik een tasje thee en drinken met een vriend die me reeds een jaar bijna dagelijks mailt. Het is 250 meter hier vandaan maar ik pak de auto. Elke stap telt in dit leven.





Info:



Standaard schildkliertesten zijn beperkt en recent werk uit Nederland, European Laboratory of Nutrients, Baiser et al, 2000; Downing, 2000, toonde aan dat een oudere test, waarin een 24-uur urine staal werd gebruikt accurater en betrouwbare resultaten gaf. Voedingstekorten, meer bepaald selenium, hebben een grote impact op de omzetting van thyroxine (T4) naar het meer actieve 3,5,3’-iodothyronine (T3).



Bron: Engaging with Multiple Chemical Sensitivity (MCS)- London 2003

Malcolm Hooper PhD, B Pharm, C Chem, MRIC

Geen opmerkingen: