Google Website Translator Gadget

dinsdag 6 juli 2010

Dag 143 Slaapkliniek

De parking is betalend en ik beslis om de auto buiten de te parkeren en de afstand te stappen. Alles in de draagtas is op voorhand worden gewikt en gewogen. Mijn eigen gewicht is voldoende om mee te sleuren.




Aan de inschrijfbalie zegt de dame dat ik er goed uitzie. Een schone slaapster die de helft van de dag in haar bed ligt?



Een bed nodigt me uit om lekker te gaan liggen en bij te tanken van de week. Het is 14u30 en mijn ogen vallen dicht. Dat is buiten de verpleegster gerekend die komt aangezet met een reeks draden die vastgeplakt moeten worden op mijn hoofd. Ik kan zo meedoen aan een horrorfilm.



Telkens ik slaap, komt er iemand binnengewandeld met dezelfde vragenlijst. Ik dacht dat dit een slaapkliniek was?



De nacht verloopt relatief rustig. Ik word meerdere keren wakker. Gelukkig val ik telkens terug in de slaap zonder uren te draaien en te keren zoals enkele maanden geleden nog het geval was. De slaap medicatie is mijn brein aan het herprogrammeren.



I like the idea.

Geen opmerkingen: