Google Website Translator Gadget

dinsdag 6 juli 2010

Dag 141 Zuurbad

Het ontstekingmechanisme is duidelijk aan het werk. Mijn linkeroksel doet zo'n pijn en mijn cellen liggen net in een zuurbad. Alles brandt vanbinnen.




Niet zoals maagzuur dat oprispt, niet zoals overwerkte spieren na een intense work-out, het is zoals metaal dat borrelt onder zuur. Diffuus en diep. Het zit in elke cel en in elke ader en dat voornamelijk in mijn bovenlijf.



Mijn keel voelt dichtgesnoerd en ademen doet pijn, toch heb ik voldoende lucht. Mijn spieren wegen niet opmerkelijk zwaarder dan de vorige dagen. Het gaat me allemaal weer minder goed af.

Mijn bloed werd deze middag als door een draaikolk naar het midden van mijn bovenlijf gezogen.



Vlak daarvoor heb ik een 20-tal neurologische "aanvallen" op een tiental minuten tijd waarbij mijn hersenen "uitvallen" gedurende fracties tot seconden telkens ik naar tekst of een scherm kijk. Ik kan niet meer zien, spreken en evenwicht valt dan weg. Mijn brein kan het even niet meer verwerken.



Mijn opleving van de afgelopen twee weken heb ik duidelijk verspeeld met de rit van afgelopen maandag. Dat was de druppel.





Info:



Hieronder een document dat de mensen met de ziekte van Lyme zeker zal interesseren.



Het is het protocol van de amerikaanse neuraal arts Klinghardt om onder andere de Lyme ziekte te behandelen.



Ik raad IEDEREEN aan om het te lezen want de informatie de erin staat, is zeer leerrijk voor iedereen die lijdt aan een neurologische aandoening ten gevolge van bacterie, virus of toxiciteit en dergelijke.



Je kan het afprinten en meenemen naar je neuraal arts. Zo weten ze exact waar ze moeten inspuiten en met welk product.



http://www.neuraltherapy.com/LymeALookBeyond6.pdf

Geen opmerkingen: