Google Website Translator Gadget

dinsdag 6 juli 2010

Dag 134 Ozontherapie

Ik lees, lees, lees! Heerlijk!




Een vriendin komt me ophalen voor een terrasje tijdens de middag. We halen de schade in.



Naast ons blijkt een bekende Vlaming te zitten die uitgebreid haar Facebook profiel bespreekt, haar website, hoe ze best belastingen ontduikt en ga zo maar door.



Een echte kakelkip! Alle tafeltjes lijken bezet dus het is zien wie het het langst volhoudt, zij of ik.
Je beter voelen is duidelijk nog iets anders dan naast zo'n trees zitten die je energie leegzuigt.



We beslissen om de benen te strekken en kuieren een drie kwartier onder het zonnetje. Heerlijk om nog eens buiten te komen.



Moe maar voldaan en een parkeerboete rijker (niet genoeg muntjes ingestoken, welkom in real world again) plof ik in de zetel.



Het is te laat voor een siesta en dus vandaag op tijd naar bed. Dat lukt me niet. De jongste haalt alle streken uit om niet in bed te kruipen. Hubby doet of zijn neus bloedt en blijft beneden plakken voor de buis.
Om halftien hoor ik hem nog eens de kamer in sluipen terwijl Klaas Vaak zand in mijn ogen strooit.



Info:



Wat is de link tussen Neuraal therapie en Ozontherapie?


Een neuraaltherapeutische behandeling wordt meestal uitgevoerd in een bepaalde volgorde :

- Plaatselijke neuraaltherapie

- Stoorveld-therapie

- Biomodulatie

- Gecombineerde plaatselijke en stoorveld-therapie



De voornaamste biomodulator is Ozontherapie. Biomodulatie kan latente stoorvelden provoceren.



Bron: http://www.drjds.be/neuraaltherapie.htm

Geen opmerkingen: