Google Website Translator Gadget

dinsdag 6 juli 2010

Dag 130 Stoorveld

Ik beloof mezelf het kalm aan te doen want deze week staan meerdere doktersafspraken gepland. Alleen ik voel me best lekker.




Mijn hoofd is frisser dan anders. Ik heb zowaar zin om te lezen en te schrijven! Als erkende boekenwurm die vroeger zonder moeite 3 seconden per blad nodig had , is dit écht wel een verademing. De televisie is nog steeds mijn ding niet en de radio zo maar enkele minuten per uur. Het isolement wordt verbroken.



Als het hoofd nu ook eens mee wil werken. Ik schrijf een half blaadje proza. Er zitten nog wat vormfouten in achteraf bekeken maar het is een start.



Prof Pall schreef over toxische stoffen in de cellen. En dit lees ik zonet weer over neuraal therapie. De puzzel waarom dit zo goed werkt, lijkt hoe langer hoe beter te kloppen.



Neuraaltherapie is het therapeutisch gebruik van een lokaal verdovingsmiddel, meestal procaine. Het wordt ingespoten op welbepaalde plaatsen in het lichaam (zenuwbanen).


Het Autonoom of Zelfstandig Zenuwstelsel is het onbewuste deel van ons zenuwstelsel, welke de functies van al onze organen regelt. Elke verstoring binnen dit zenuwstelsel veroorzaakt een "stoorveld", en kan leiden tot verschillende aandoeningen.


Het doel van neuraaltherapie is om deze "stoorvelden" te deblokkeren, om alzo energie naar alle cellen te laten vloeien, en zo de biologische energie te helpen regelen. Eens de cellen hun normale electrische activiteit herwonnen hebben, kunnen deze toxische stoffen, die door deze verstoring opgeslagen zijn, terug afgeven, en terug normaal beginnen functioneren.


Bron: http://www.drjds.be/neuraaltherapie.htm



Vanavond doet mijn mond weer zo gek, helemaal verdoofd. Misschien toch wat te veel hooi op mijn vork genomen vandaag en te weinig gerust. De valkuil van enthousiasme. Over je grenzen gaan.

Geen opmerkingen: