Google Website Translator Gadget

zondag 5 september 2010

Dag 208 Guerilla taktieken

De pijnlijke wc-bril eergisteren was dus de voorloper van de koorts. Verder voel ik me redelijk. Het spook is verdwenen als een dief in de nacht.


Ik neem mijn deeltijds leven weer op. Een halve dag wakker, een halve dag plat, de rest langzaam uitbollen. Alles binnen een perimeter van 5 kilometer.

Dit was een regelrechte aanval op mijn systeem. Dit is een guerilla techniek. Het spook wil me choqueren.

Ik vecht tegen een onzichtbare vijand. Al jarenlang. Gewapend tot de tand met procaine, vitamines, mineralen, LDN, zuiver voedsel, ... De vijand voert een smerige oorlog.

Het plaatst booby traps, valkuilen, valt aan en verdwijnt, kent de omgeving beter dan mezelf, verschuilt zich in duistere gangen waar ik niet aan kan.

Geen opmerkingen: