Google Website Translator Gadget

zondag 5 september 2010

Dag 192 Ladies night

Ik voel me beter vandaag. Mijn hoofd is helder. De hoofdpijn is nu weggeëbt naar een dragelijk niveau. Het is nu ruim 2 weken dat ik geen LDN meer neem. Dit kan geen toeval meer zijn.


Na twee weken LDN was de dagelijkse hoofdpijn echt pijnlijk aanwezig om vervolgens ondragelijk te worden. Nu na 2 weken stoppen is de hoofdpijn weer dragelijk.

Nu nog de pijn 's nachts. Soms word ik er wakker van maar door het slaappilletje sukkel je snel weer in dromenland. Overdag heb ik er veel minder last van. Kan dat nog niet verklaren.

De huid op mijn schouders en bovenrug is aan het genezen. Na jarenlang puistjes en ontstekingen allerhande die ik poogde uit te drogen met isobetadine, vroeger ook al eens antibiotica kuur zonder al te veel effect, zijn het nu rode vlekjes aan het worden die langzaam wegtrekken in mijn huid. Ongezien!

Gezien ik mijn leverontgiftigingskuur een week geleden achter de rug heb, durf ik oprecht te geloven dat er een verband is.

Vanavond ga ik op stap tussen 20 en 23 uur, weeral! Ik voel me opleven. Goed slapen deze middag dus.

Geen opmerkingen: