Google Website Translator Gadget

zondag 5 september 2010

Dag 194 YES

Ik voel me nog steeds lekker, fit eigenlijk vandaag. Word er helemaal vrolijk van. Iedereen is het huis uit. Voor een keer verzaak ik aan de middagdut, voel er ditmaal geen behoefte aan. Heb zelfs geen hongergevoel, de tijd vliegt voorbij.


Het is al halfzes als een vriendin belt. Of ik de shiatsu sessie ben vergeten? Is het al zo laat? Ik heb geen auto meer, hubby is ermee op vakantie vertrokken. Er rijdt hier ook geen openbaar vervoer.

Dan zit er maar één ding op. Ik neem de fiets van de zoon. Het is 3 km. De laatste keer lukte het me net om 500 m te rijden en dat was 3 maanden geleden. Vandaag echter voel ik me fris als nooit tevoren. Heb nochtans alles fout gedaan de afgelopen dagen.

De rit gaat traag en halverwege moet ik even stoppen. Ik voel me echter de koning te rijk. Heb het gevoel dat iedereen ziet dat ik voor de eerste keer terug op de fiets zit. Helemaal uitgelaten kom ik bij de vriendin aan.

Ze masseert en drukt anderhalf uur lang. De warmte van haar handen straalt door mijn lichaam en de rit terug blijkt een makkie. Ik blijf heel laat op.

Wat een omschakeling deze week.

Geen opmerkingen: