Google Website Translator Gadget

zondag 5 september 2010

Dag 205 Stekker uit

Om 13 uur vielen mijn ogen al terug dicht. Alsof de stekker werd uitgetrokken. En dat terwijl ik pas 4 uurtjes wakker was. Wat een afknapper.


Net nu ik sinds enige tijd pas vanaf 14 uur en soms later dat gevoel kreeg.

Niks aan te doen, pyama aan, onder de dons. De wekker hoefde ditmaal niet, het was nog vroeg in de namiddag. De dag is om als ik wakker word, tijd om naar de kinderopvang te gaan.

Het gaat wat trager dan anders. Schrijven en lezen lukt me niet. Mijn bureau blijkt de ideale plek te zijn om naast mama te komen zitten. De was blijft in de machine zitten. Hubby kookt. Ik zit erbij en kijk ernaar.

Een uitzending over ME/CVS ditmaal. Hoe gebruik je die afstandsbediening? Al die knopjes.

De patiente ziet er op het eerste zicht gezond uit. Zou een buitenstaander vatten welke lijdensweg deze dame al achter de rug had en welke andere zwaardere vormen er tevens bestaan van ME/CVS?


Info:

Vitamine C is van essentieel belang bij elk ontgiftingsprogramma, want het lichaam gebruikt het als energiebron bij het verwerken en uitscheiden van giftige afvalstoffen.

Vitamine C kan gezien worden als de vrachtwagen die het huisvuil naar de vuilstortplaats brengt. De vrachtwagen heeft brandstof nodig om te kunnen rijden.

Zonder vitamine C kan ons lichaam zijn giftige lading niet "storten". Zorg daarom voor voldoende vitamine C en neem altijd gelijktijdig bioflavine in voor een optimale werking.

Geen opmerkingen: