Google Website Translator Gadget

zondag 5 september 2010

Dag 198 Droom

Ik heb een maffe droom gehad vannacht. Alsof het een voorspelling betrof. Je weet wel, je weet dat je droomt en tegelijkertijd zegt die droom, je moet hem onthouden en de informatie opzoeken.


Er lag een grote zware man in een meer, het was zomer. De man was een ex-collega die ik sinds 2001 niet meer heb gezien. Was hem ook helemaal vergeten.

Ik zag ronde gedraaide slakvormige schelpen in het meer die ik heb ben gaan opzoeken in de encyclopedie: Schijfhorens of Planorbis. Die blijken ziektes te veroorzaken!

Vervolgens kwam mijn huisarts langs die me zei: jij gaat genezen door de volgende 6 zaken: eucalyptus, kefir, cheddar, ... en de rest ben ik vergeten.

Ik wist niet eens wat kefir was, ben het moeten gaan opzoeken. Bleek het yoghurt te zijn die de darmflora herstelt.

Vier dagen "feest" achter de rug. Mijn lichaam is in een hogere versnelling geraakt en ik heb er van g.e.n.o.t.e.n.

Mijn hoofd weigert even dienst bij het lezen, het scherm flasht een aantal keer, mijn hoofd begint pijn te doen van de inspanning. Mijn oren fluiten. Een zeurderig gevoel in de borstkast. Fout signaal.

Dringend gas terugnemen vandaag. Het is mooi geweest. Geen inspanning meer, rust staat weer op het programma.

Het spook geen kans geven weer van uitputting gebruik te maken.

Geen opmerkingen: