Google Website Translator Gadget

zondag 5 september 2010

Dag 202 Delta

De jongste gaat logeren bij een vriendje, de pubers zijn het huis uit. Mijn systeem draait goed vandaag.


Afspraak bij Lucas Flamend van De Poort. Mijn EEG is er op 6 maanden tijd enorm op vooruit gegaan. Dat bevestigt wat ik al wist. Ik kan terug lezen en volgens vrienden druk ik me meer verstaanbaar uit.

Ook weer beweging in de delta golven, die reageerden voordien niet meer. Dat zijn hersengolven die reageren op bv scherp licht. Als ze niet reageren, ben je zo uitgeput dat je lichaam in zelfbeschermingsmodus gaat dat ze niet meer op prikkels reageren.

Dan vraag ik me af hoe mijn hersengolven eruitzagen voor maart 2010 want toen voelde ik me al terug mens en kon ik alweer rondlopen alsook korte ritjes met de auto doen.

Het strenge dieet en de probiotica hebben hun eerste vruchten afgeworpen. De darmen zijn de tweede hersenen en als AD(H)D'er en migrainelijder, is het belang van neurotransmitters en andere chemische stofjes in de darmen niet te onderschatten

Bevestiging: De LDN geeft inderdaad het gezond gevoel dat ik heb beleefd tussen 19 en 23 augustus. Alsof ik in een plas proper water zwom. Haast een oergevoel.

Interessant weetje:

Lucas Flamend beweert dat elke depressie binnen de 15 minuten kan gestopt worden alleen zijn de neveneffecten van dergelijk product op dit moment nog te groot.

"De psychiatrie loopt op haar laatste benen en dat weten ze. Ze proberen het nog te rekken maar de neurobiologie kan niet meer tegengehouden worden."

Leuk dat die bende misschien nog kan herschoold worden en mogelijk opgedoekt ten voordele van de neurobiologie.

Psychiatrie is niet meer dan de vuilbak van de neurologie. My opinion.

Geen opmerkingen: