Google Website Translator Gadget

zondag 5 september 2010

Dag 195 Fiets

Afspraak bij de kinesist deze voormiddag. Net nu ik zo laat ben opgebleven. Bovendien is het 8 kilometer ver. Geen auto, geen openbaar vervoer. Maar de fiets ging gisteren zo goed ...


Ik trek de kast van de zoon open, haal er een short, rugzak en drinkfles uit en reken een uur voor de rit. De kinesist vindt geen gewrichten die vastzitten, alle spieren zitten los. De shiatsu-sessie kost minder en is efficienter naar mijn mening.

Een uur later zit ik weer op de fiets. Mijn tocht gaat door het park, ik zet me op een bank, ruik de aroma's van bloemen en bomen van de voortuintjes, voel de ribbels van de fietspaden, ... voel mijn beenspieren die medewerking weigeren bij de minste helling maar de rest gaat prima.

Ik twijfel nog even om onderweg in de winkel te stoppen en beslis dat dit reeds voldoende inspanning voor de dag is geweest. Dezer dagen eten we ingevroren groenten en rijst en een blikje vis.

Vandaag is mijn revalidatie begonnen. Een jaar en 9 maanden na mijn totale body crash.

De leverontgiftigingskuur zou een boost geven. Ik begin het te geloven.

Ik geloof ook dat het de LDN is die effect heeft alleen waren de bijwerkingen te sterk. Nu dat die weg zijn, voel ik het hoofdeffect ook zoals oorspronkelijk in de literatuur beschreven staat.

Geen opmerkingen: