Google Website Translator Gadget

zondag 5 september 2010

Dag 196 Kriebels

Ik word later wakker dan gemiddeld maar fris als een hoentje. Ik voel me kiplekker zoals in geen jaren tevoren. Niet ziek, geen spierpijn, alleen mijn achterwerk is wat gevoelig van dat mannenzadel gisteren.


Wat een oppepper voor mijn mentaal. Het kriebelt vandaag. Iedereen is weg, heb het huis voor mezelf. Ik besluit om de badkamer te kuisen. Die heeft al in geen maanden nog een deftige beurt gekregen.

Dat blijkt toch de grens te zijn, tegen de middag gaat het langzamer en moet ik even gaan slapen.

Vervolgens toch nog energie om haren te wassen en te drogen, mezelf op te smukken. Vanavond ben ik uitgenodigd om te gaan eten.

Ik ben deze week meer uitgeweest dan in anderhalf jaar tijd!



Info:


Volgens het artikel Vergeet SARS, Forget About SARS, verspreidt de ziekte van Lyme gestaag en sommige experts zeggen dat het aan de standaard kuur (People Magazine, 16-6-2003) kan ontsnappen.

Het artikel vertelt het verhaal van een patiënt die lijdt aan de ziekte van Lyme, die was verkeerd gediagnosticeerd met de ziekte van Lou Gehrig (ALS), een ongeneeslijke ziekte die dodelijk is binnen de 5 jaar na aanvang.

Dr Whitaker stelt dat vrijwel iedere patiënt heeft ze getest die lijdt aan de ziekte van Parkinson positief getest voor Bb.

Professor Luis Romero, MD, Ph.D., beschrijft drie patiënten die jaren geleden met de diagnose ziekte van Parkinson jaar waren gediagnosticeerd tot 99% worden teruggedraaid met pentacyclische alkaloïde Chemotype Uncaria tomentosa. (TOA-vrije Cat's Claw - Prima UA De Gato)

Geen opmerkingen: