Google Website Translator Gadget

zondag 5 september 2010

Dag 204 Builen

Vandaag komt er een vriendje spelen. Mijn uithoudingsvermogen wordt op de proef gesteld. Het kind communiceert lichamelijk en mijn zachte brave jongste transformeert zich in een dove bokser.


Hubby houdt ze een tweetal uurtjes zoet met een kaartenspel. Ik verstop me in de slaapkamer en maak een schap met kleding leeg. Alle vergeelde, oude, te grote stukken vliegen eruit. 

Een brandgeur bereikt mijn neusgaten! Mijn stoofappeltjes! Hubby grinnikt als hij me de trap ziet afkomen. Te laat. "Jouw kookkunsten zijn waardeloos." Dit is de druppel. Vanaf nu zet ik geen pan of pot meer op zonder kookwekker. Ik ben een brandgevaar want ik vergeet steevast mijn potten op het vuur.

Als het vriendje om 16u wordt opgehaald, zitten ze beiden onder de builen, met een ijszak tegen hun voorhoofd en staat mijn nekhaar stijf van de irritatie. Dit was te hoog gegrepen.

Info:

"Een zwakke lever en een verstopte galblaas, verstopte darmen en nieren kunnen de oorzaak zijn van veel chronische aandoeningen en er voor zorgen dat bedorven afval (blijvend) opgenomen wordt in ons lichaam.

Na verloop van tijd wordt elke cel en elk orgaan hierdoor aangetast. Het bloed, het lymfestelsel, het zenuwstelsel en de hersenen worden vergiftigd, terwijl hart, bloedvaten, longen en lichaamsholten verstopt raken.

Een van de basisregels van de Natuurlijke Geneeskunde, en dit is iets wat ik over de hele wereld verkondig, is dat je EERST de uitscheidingsorganen moet openen, versterken en met elkaar in harmonie moet brengen, vooral de darmen, de lever en de nieren. Waarom?

Het doel van een reiniging of ontgifting is het verwijderen van gifstoffen uit je vetopslag, je spieren en je bloed."

Dr Richard Schulze

Geen opmerkingen: