Google Website Translator Gadget

zondag 5 september 2010

Dag 206 Pijnlijk plastic

Mijn billen voelen verrassend pijnlijk aan deze ochtend op de plastic wc-bril. Mijn ontzenuwde tanden doen nu al twee weken pijn net als mijn buik onderaan links.


De grote boodschap wordt vandaag een martelgang. Meters darm draaien in een mega-kramp terwijl ik op de pot zit. Onvrijwillege beelden van bloed en ontsteking schieten voor mijn ogen terwijl ik mijn buik vasthoud en mijn ogen dichtknijp.

Mijn humeur is best, de huisarts wordt ingelicht over mijn vorderingen de afgelopen weken. “Volgende keer kom ik met de fiets!” Dat zou nog eens een mirakel zijn.

Enkele uren later is het alweer voorbij. De huisarts zou me daar eens moeten zien liggen als een verlepte plant. Zou het hem al opgevallen zijn dat ik nooit in de namiddag kom?

De wc-bril blijft pijnlijk vandaag. Ik ken dat gevoel van ergens. Ah, wilde dat geheugen maar eens meewerken.



Info:


Baden om te ontgiften:

Neem ½ kop baking soda of ½ kop Epsom zout of ½ kop zeezout.

15-20 minuten inweken en daarna de huid voorzichtig borstelen met zeep op een washandje van natuurlijke vezels.

Na een paar minuten zal het water donker worden en "viezig".

De donkere kleur komt door de metalen die uit de huid gekomen zijn (aluminium en kwik). Doe dit eenmaal per week tijdens het ontgiften en een keer per maand om het te onderhouden.

Geen opmerkingen: