Google Website Translator Gadget

donderdag 21 juli 2011

Dag 498 Energy!

Die spuitjes neuraal therapie beginnen weer te werken. In de voormiddag ging het nog wat traag en ben ik blijven liggen maar tegen de middag had ik al een maaltijd opgewarmd voor de kinderen.


De auto riep om een wasbeurt en zonder al te veel moeite heb ik twee emmers tot buiten gedragen. De oudste zoon bracht de stofzuiger mee, daar had ik geen zin meer in. Samen was de klus snel geklaard. Niet moeilijk gezien de (kleine) omvang van dat autootje.

De vermoeidheid was even te voelen tijdens de wasbeurt maar ebde even snel weg na een korte rustperiode. De kinderen laadden vervolgens een paar verroeste fietsen in de auto die ik zelf naar het containerpark om de hoek reed. Een vriendelijke man heeft ze eruit gehaald en weggezet.

Eenmaal thuis ben ik de moestuin ingegaan. Gewapend met een onkruidwieder ben ik op zoek gegaan naar de groenten verscholen tussen de meterhoge distels, brandnetels en weidebloemen. Vanavond staat er op het menu: boterboontjes, verse sla en paksoi.

Dat noemen we nog eens een rijkgevulde dag!

Geen opmerkingen: