Google Website Translator Gadget

donderdag 21 juli 2011

Dag 465 Better with baxter

De wekker rinkelt ongenadig. Mijn lichaam reageert traag en loom. Ik treuzel met alles en ben met geen stokken vooruit te krijgen. De jongste komt te laat op school. Hij springt gezwind uit de auto en is blij dat hij frietjes kan eten deze middag op school. Er zijn ook voordelen verbonden aan trage mama’s die geen tijd meer hebben om een lunchpakket te maken.


De gezichten in het dagziekenhuis worden bekenden. Nieuwe zieken bieden zich aan. Vragen worden gesteld. Hoe ben jij ziek geworden? Hoe lang heb jij het al? Wat heb jij al geprobeerd? Sommige zieken zie je tijdens deze weken vooruitgaan, anderen blijven ziek en moeten worden ter plekke afgevoerd van de zetel naar een bed wegens te verzwakt.

Tegen de namiddag voel ik me een pak beter. Mijn ochtenddut in de zetel was nodig. Ik recupeer weer sneller met die baxters.

Geen opmerkingen: