Google Website Translator Gadget

donderdag 21 juli 2011

Dag 497 Phosphorus 200K

Afspraak bij de neuraal arts. Het spreekuur is ontiegelijk vroeg en de wekker is ongenadig. De vakantie heeft me volgens de arts duidelijk deugd gedaan en ook qua gewicht ben ik wat bijgekomen.


De spuitjes zijn identiek als de vorige keer maar ze doen minder pijn behalve in het punt in de borstkast. Ze neemt nauwkeurig nota van de symptomen tijdens de vakantie.

Deze week gaan we starten met phosphorus 200K, 10 korrels 2 x per week. Ik ben vergeten te vragen wat de bedoeling is van de korrels. Een uitleg omtrent deze korrels heb ik kunnen terugvinden:

http://www.homeopathyandmore.com/forum/viewtopic.php?t=300

Vanavond zit ik zonder Low Dose Naltrexone. Een onachtzaamheid van me. Erg onhandig en we zullen dus maar moeten zien wat een dag zonder zal worden ... Mijn huisarts is op vakantie en de neuraal arts heb ik nog niet uitgebreid gesproken over dit medicijn.


Info:

Wat lichaamsgeuren je kunnen vertellen:

Urine en feces:

Acetaldehyde: Smell of roasted nuts or dried out straw.

Amyl-acetate: Sweet or Smell of "fake" candy banana flavoring

Brettanomyces: Smell of barnyards, fecal and gamey horse aromas

Diacetyl : Smell of rancid butter

Ethyl acetate : Smell of vinegar, paint thinner and nail polish remover

Hydrogen sulfide: Smell of rotten eggs or garlic that has gone bad

Iodine: Smell of moldy grapes

Lactic acid bacteria: Smell of sauerkraut

Mercaptans: Smell of burnt rubber and/or cooked cabbage

Sorbic acid plus lactic acid bacteria: Smell of crushed geranium leaves

Sulfur dioxide: Smell of burnt matches.


Bron: http://wp.me/p1n4ED-5o

Geen opmerkingen: