Google Website Translator Gadget

donderdag 21 juli 2011

Dag 471 Slecht zien

Het doodzieke is er weer uit. Mijn longen doen niet meer zo'n pijn en mijn hart zit niet meer in een bankschroef. Gelukkig maar. Mijn ogen doen wel raar. Ik kan nog niet goed zien, alsof er een stofje in mijn ogen zit. Wrijven helpt niet veel. Ze prikken ook vervelend. Een blik in de spiegel levert twee bloeddoorlopen knikkers op. Ik kan zo meedoen in een horrorfilm.


Info:

Zuur bloed kan de eigenschappen van je bloed wijzigen, meer bepaald de viscositeit. M.a.w. hoe zuurder je bloed, hoe meer kans je hebt dat je bloed stroperig wordt.

Een en ander werd getest het departement van Interne geneeskunde van Kantonsspital in Zwitserland.

Daaruit bleek dat de hoeveelheid lactaat in het bloed overeenkwam met de ernst van de ziekte en de overlijdens door shock.

Men testte dit door het bloed zuurder te maken door lactaat, pryvaat of het product HCI toe te voegen. Zodra deze stoffen verwijderd werden, kreeg het bloed terug zijn normale eigenschappen.

Dit bewees niet of het lactaat de oorzaak dan wel een biomarker was van ziekte.

Conclusie: Gezien verzuring een vervelend symtoom is bij ME/CVS met duidelijk belangrijke gevolgen, weet dat er een eenvoudig poeder bij de apotheker kan gehaald worden dat de verzuring in je lichaam verbetert, nl. Alkala N.

Meer info hier: http://opstaanmetmecvs.blogspot.com/p/supplementen.html



Bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9505002

Geen opmerkingen: