Google Website Translator Gadget

donderdag 21 juli 2011

Dag 476 Effecten

Tweede afspraak bij de neuraal arts. Wat hebben we gemerkt tijdens de afgelopen week? De temperatuur schommelt minder extreem. Het zijn van die belachelijk lage waarden maar ze maken een wereld van verschil.


Als ik te lang lees of bezig ben, ga ik sinds een half jaar gloeien als een atoombom. Dan straalt de hitte van binnen naar buiten uit.

Deze week gloei ik veel minder. Vorig jaar was dat trouwens ook het eerste effect van de spuitjes. Mijn ondertemperatuur steeg toen met een ruime halve graad.

Procaine werkt in op het bindweefsel - de vloeistof tussen de organen- door o.a. de elektrische geleiding te reguleren. Eén van de hoofdtaken van het bindweefsel is je lichaamstemperatuur regelen.



De dokter raadt me aan zoveel mogelijk gekookte groenten te eten en zo min mogelijk rauw. Hoe kon ze weten dat dit mijn dieet was sinds 2 jaren? Ik ben een VATA-type volgens de Ayurveda en licht ontvlambaar. Volgende keer gaan we het hebben over fosfor. Dat interesseert me wel.

Info:

Leidraad rotatie dieet

http://www.food-allergy.org/rotation.html

Geen opmerkingen: