Google Website Translator Gadget

donderdag 21 juli 2011

Dag 491 Pijpestelen

Het regent pijpestelen en ik ben gezegend met een knallende hoofdpijn. Bovendien lig ik grieperig in bed en lijkt net een familie olifanten een vreugdedans te hebben gemaakt op mijn borstkast.


Misschien is het een gevolg van de zonnebrand die ik eergisteren heb opgelopen of is het de vermoeidheid van de afgelopen week die zich laat tellen. De berglucht gaf me duidelijk meer energie maar nu zijn het dus weer de oude demonen.

Info:

Lijd je aan hypothyroïdie net zoals een groeiend aantal mensen in de moderne wereld, dan is het wellicht verstandig een anti-ontstekingsdieet te volgen. Dit houdt in geen suiker, kant-en-klaar produkten en allergenen waaronder gluten.

Een van de belangrijkste toxines van de schildklier is namelijk gluten (eiwit in tarwe, gerst, rogge, kamut en spelt). Dat molecuul lijkt namelijk sterk op dat van de schildklier. Je riskeert een reactie op gluten die ontstekingen veroorzaakt in de schildklier.

Goitrogens zijn natuurlijk voorkomende anti-voedingsstoffen in bepaalde voedingsmiddelen die interfereren met de productie van schildklierhormonen.

Ongegiste sojaproducten bevatten een enorme hoeveelheid goitrogens. Het enige proces dat is aangetoond dat het deze schildklier giftige componenten te verwijderen is een diepe fermentatie cyclus die producten zoals miso, tempeh, natto en produceert.

Bron: http://www.naturalnews.com/032962_hypothyroidism_natural_solutions.html#ixzz1T9Y8xEET

Geen opmerkingen: