Google Website Translator Gadget

woensdag 23 juni 2010

Dag 90 Kreeft

Spuitjes! De week is om en gisteravond voelde ik eigenlijk dat de reserve weer meer dan op was. Vandaag twee extra spuitjes in de schildklierstreek, brrr niet prettig. Alles voor het goede doel. Als ik me maar weer gezond word.


Vandaag doe ik wat de dokter zegt: rusten rusten rusten. Een boek over lever- en galblaaszuivering wordt mijn literatuur vandaag. Het zonnetje schijnt dus daar ga ik nog eens inliggen. Zo gaat de vitamine D voorraad omhoog.

Een vriendin komt onverwachts op bezoek. De rustdag gaat eraan. We blijven in het zonnetje zitten ... Ooit al eens een gekookte kreeft gezien?

Dat heb je als je al niet tegen de zon kan en bovendien anderhalf de zon niet hebt gezien.

Ik smeer me in met een vette crème maar het kwaad is geschied.

Geen opmerkingen: