Google Website Translator Gadget

woensdag 23 juni 2010

Dag 104 Geheurgen

Aha! Ik voel me duidelijk beter. Het zombiegehalte is eruit en het dood gewicht sleep ik niet meer mee. Het gaat nog trager dan gewoonlijk maar de uitstap van zondag zijn we aan het verwerken. Dat gaat goed!



De dokter is in haar nopjes als ze me ziet. Ze ziet de verbetering. Vandaag een grondige douche genomen na de afgelopen zombiedagen. Een fris gewassen hoofd valt op.

Of ik nog klachten heb?


Mijn hart doet nog raar met zijn onregelmatig geklop. Zodra ik enkele minuten een inspanning doe of rechsta, begint ie als een gek overuren te draaien. Vaak ook als ik gewoon in bed lig en me maar omdraai.

De electriciteit verdwijnt nog bij momenten uit mijn lijf. Dat vind ik nog het meest ellendige gevoel. Dat kunnen ze nu met geen enkel bloedproefje testen. Alsof alle organen en hersenen vertragen met functioneren. Ik verwerk geen gegevens meer en als je dan aan het autorijden bent ...


Als ik buitenkom, besef ik dat ik de pijn ben vergeten te vermelden, de mieren in mijn voeten, de schrijfproblemen, de visuele problemen sinds kort als ik autorijd, ... Misschien is het vergeten het probleem!

Geen opmerkingen: