Google Website Translator Gadget

woensdag 23 juni 2010

Dag 103 Zombie bis

Een bijna identieke dag als maandag:


- zombie

- dood gewicht

- in slaap vallen op zetel om 10 uur

- toch maar naar bed verhuizen dat ligt lekkerder



Belangrijkste verschil: toen ik wakker werd rond 16 uur was ik duidelijk aan de beterhand vergeleken met gisteren (maandag). Minder loom en traag.

De pijn is veranderd de afgelopen dagen. Ik verdraag zelfs de rand van het kussen van de keukenstoel niet meer in mijn bovenbeenspieren.

Ik voel hoe langer hoe meer mijn spieren afzonderlijk onder de huid als repen. Alsof ze hebben liggen weken in een bad vol zuur en loskomen. Vreemd gevoel maar vooral pijnlijk. De pijn verspringt, zeurt, brandt, steekt, trekt.

De ligpijn was verdwenen maar komt nu geniepig als door een achterpoortje terug.

Geen opmerkingen: