Google Website Translator Gadget

zondag 3 oktober 2010

Dag 238 Wortel

De pijn in mijn schouders en armen is bijna helemaal verdwenen na mijn glas Alkala N gisteren. Duidelijk een geval van verzuring dus. Weken in je bed liggen, deugt niet. Maar dat wist u wellicht wel.


Deze ochtend een scheut energie. Gelukkig want ik heb afspraak bij de tandarts. Alles is orde. Een stukje blootliggende wortel blijkt de oorzaak van tandpijn te zijn. Oef, geen naalden in mijn roze vlees noch boormachines in mijn ivoor. Achteraf maak ik me de bedenking dat ik LDN slik en pijnstillers minder werken.

Tegen de middag lopen de batterijtjes leeg, de telefoon gaat uit. Ik kruip onder de dons en slaap languit een stuk in de namiddag. Tijd om de jongste van school te halen, oma geeft me een vit B12 spuitje.

Ze heeft boodschappen voor me gedaan. Zakken vol. Ze weet inmiddels wat ons gezin nodig heeft om de week door te komen. Groenten die makkelijk te bereiden zijn, ...

Ik laat me verleiden om een uurtje later te gaan slapen.



Info:

Programmeer onder de naam ICE 1 (In Case of Emergency) in je mobiele telefoon dat je bv LDN x milligram gebruikt of andere belangrijke medicatie.

Onder ICE 2, ICE3, ICE4 de nummers van de personen die ze moeten verwittigen in geval van ongeval of opname.

LDN heeft invloed op de werking van sommige sterke pijnstillers en in geval van een ongeval kan dit zeker van belang zijn.

Geen opmerkingen: