Google Website Translator Gadget

zondag 3 oktober 2010

Dag 233 Kat en muis

Klaarwakker op een onchristelijk uur. De scouts speelt een kat en muis spel. De politie is nog maar een kwartier eerder gepasseerd afgaande op de stilte en het tijdstip van mijn oproep of ze draaien de jukebox terug volle bak open.


Het geluk zit hen mee vandaag. Ze zitten net achter de bomen, het gras staat hoog en het regent pijpestelen. Anders waren er een paar tenten tegen de vlakte gegaan. Ik was bijna in stemming om padvinder te spelen.

Om 8u30 veranderen ze van repertoire, hardrock. Dan weer punkmuziek. Zo gaat het door tot na 17 uur.

De politie komt eens bellen maar ik ben inmiddels rustiger oorden gaan opzoeken.

Hubby verklaart dat ik "ziek" ben en niet goed lawaai verdraag. Great, zullen we de verantwoordelijkheid even bij mij leggen.

Mijn lichaam deint weer sterk vandaag bij momenten. Alsof ik op een ruwe zee zit binnen in mijn lichaam. Mijn buikspieren doen ook weer pijn alsof ik 200 sit-ups heb gedaan. Ik voel het tot in mijn bekkenbodemspieren. Kreun- en steungeluiden ontglippen mijn mond als ik ga zitten en rechtsta. Dat overkomt me niet vaak.

De darmen hebben sinds enkele dagen besloten elk brokje vast te houden. Ik keutel als een konijn mijn magere afvalhoopjes eruit. Mijn anders zo strakke buik lijkt wel vier maanden zwanger.

Licht ontstekingsgevoel zoals de immer aanwezige keelpijn en klieren en de lichte druk op de borstkast herinneren me eraan, dat de dip nog niet helemaal over is.

Ik heb een onrustige droom deze namiddag. Ik reed auto terwijl ik de weg niet meer zag, puur op gevoel en herinnering. Het was klaarlicht maar mijn ogen kreeg ik niet meer open. Alleen een klein spleetje wit licht kwam binnen. Constant die schrik, straks rijd ik ergens tegen of iemand omver. Ik kon ook niet stoppen. Puur symbolisch uiteraard.

Toch nog erin geslaagd om een paar regels in mijn boek te schrijven alsook een overzicht te maken van mijn projecten om ze voor te leggen aan een senior ondernemer die graag wil helpen om te zien wat haalbaar is.

Ik zit vol ideeën maar heb een lijf dat niet meer meewil. Dan moeten anderen ze maar gaan uitvoeren denk ik? Zien hoe dat moneywise te doen valt?

Geen opmerkingen: