Google Website Translator Gadget

zondag 3 oktober 2010

Dag 232 Brallende jeugd

Ik voel me fris en licht deze ochtend. Ole!


Deze voormiddag naar de judoles, de bakker en een (rustig) vriendje van de jongste ophalen. Die gaan elkaar gezellig bezighouden. Goed drie uur op en 10 km gereden, ik heb mijn grens bereikt.

Ik duik mijn bed terug in om bij te tanken. Het is 11u30. Slapen wordt afgewisseld met lektuur en pc worden ter ontspanning.

Oma stelt voor om boodschappen te doen, een aanbod dat ik in dank aanvaard. Tegen 16 uur kan ik weer rondlopen.

Hubby heeft besloten met vrienden te gaan eten, de oudste puber idem dito.

Er zit niets anders op dan zelf een potje te koken vanavond. Een stoofpotje zorgt voor zachte vezeltjes. Misschien gaan mijn verstopte darmen wel van gedachten veranderen met die overdosis groenten.

Een bende scouts is neergestreken op het veld van de boer achter mijn tuin. Om 15u zijn ze beginnen zingen: "Met vrouwen niks als last ..", "Zuipen, zuipen, ..." De bekende antwaarpse café-toog-liederen. Deze ochtend waren ze nog bezig. Om 5u15 heb ik wederom de politie gebeld vanwege geluidsoverlast. Ze begonnen behoorlijk vals te zingen of moet ik zeggen brallen ...

Geen opmerkingen: