Google Website Translator Gadget

zondag 3 oktober 2010

Dag 237 Aha!

De huisarts vindt dat ik er goed uitzie. Die is ook snel tevreden. Hij bekijkt de uitslagen eens en geeft toe dat ze best beter kunnen. Binnen 10 dagen naar de reumatoloog.


Zou hij beseffen hoe beperkt ik ben in mijn doen en laten?

Na het gesprek voel ik de mentale energie weer stromen. Deze week een Aha-Erlebnis meegemaakt.

Al die ideeën waar maar geen rode draad in bleek te zitten, passen nu bijna allemaal in elkaar. Naarstig ga ik op zoek naar een website voor startersadvies. Ik ben er al te lang uit, kan geen marketing- of financieel plan op mijn eentje ineenboksen.

Als ik nog geen kunstcursus kan uitzitten, hoe ik dan een eigen bedrijf kan opstarten? Zorgen voor later. Dit is geen bezigheidstherapie, this is serious business. Alle dagen een uurtje proberen.

De pijn in de schouders en bovenarmen is erg intens vandaag. Mijn tanden poetsen, wordt weer het equivalent van een bak water tillen. Ik besluit een glas Alkala N te drinken om te ontzuren.

De vitamine C is op net als de Q10 (+ carnitine en lipoic acid). Dringend bijbestellen. Vit C is een anti-oxidant en Q10 houdt de energiefabriekjes (ATP) draaiende in je cellen.


Info:

Men kan drie soorten energie onderscheiden;


Energie in je hoofd (bewustzijn). Als die geblokkeerd is, heb je nergens zin in.

Energie tussen je hoofd en je lichaam. Je lichaam voelt zwaar aan maar als je je voldoende motiveert, geraak je vaak nog wel in gang.

Energie in je lichaam. Hier ligt het probleem in de stofwisseling. Het voelt aan alsof je je door stroop beweegt.

Geen opmerkingen: