Google Website Translator Gadget

woensdag 27 april 2011

Dag 419 Roze garnalen

We planten rustig voort. Hubby graaft de greppels van drie meter. Ik hoef er alleen maar de zaadjes in te gooien of de stekjes te planten en ze vervolgens weer toe te gooien. Wat staat er op het menu: salade allerhande, basilicum, peterselie, spinazie, wortelen, tomaten, okra, boontjes, courgetten, komkommer, pompoenen, iets dat erop lijkt, ajuin, erwten, prei, selder, broccoli, venkel en een paar potjes aardbei. Eens zien hoever ik ga geraken de komende weken.


Tussendoor lopen er hier kinderen rond zodat de jongste zich niet verveelt. Ik verstop me in mijn slaapkamer om hun lawaai te overleven. Alle respect voor de kinderjuffen. De energie loopt zo uit mijn tenen weg. Teveel van het goede vandaag. Liggen! Ik probeer me met mijn project bezig te houden op de laptop. De kinderen zien me enkel voor de etenstijd. Wat ben ik gezegend met mijn kinderen. Ze eten een gat in mijn budget maar ze eten alles graag.

Die roze garnaaltjes rondom hen bekijken met lange tanden hun boterham en eten het smakeloos op. Ooit al eens een garnaal met lange tanden gezien?

Geen opmerkingen: