Google Website Translator Gadget

woensdag 27 april 2011

Dag 411 Zwart gat

De geest blijft relatief helder en ik zet me aan mijn project. Het kost me wat moeite om de draad van gisteren op te pikken. Waar was ik gebleven en wat wilde ik bereiken? Zo snel als een gedachte binnenkomt, zo snel is ze weer verdwenen in een zwart gat. Menig briljante ingeving is erdoor opgeslokt.


Mijn bed is omgetoverd tot een bureau. Aan de ene kant liggen stapels papieren en nota’s, aan de andere kant lig ik ondersteund door kussens te tokkelen op mijn laptop. Op de grond naast me een fles water, meer papier en boeken. Een thermometer om de pieken te registereren.

Mijn buikspieren doen nu ook pijn zoals armen en benen dat altijd doen. Veel sit-ups zijn er nochtans niet aan te pas gekomen.

Geen opmerkingen: