Google Website Translator Gadget

maandag 14 maart 2011

Dag 387 Partners in health

Twee uur op de been tijdens de middag en afspraak bij de huisarts. Hij ziet de parallellen met de andere patienten in zijn praktijk. Erg ziek tijdens een infectie en dan een opleving om dan terug in te zakken.


Hij is verbaasd dat ik er 'niet door word teneergeslagen'. 'Ik weet waar ik aan toe ben', was mijn antwoord maar moest ook toegeven dat zelfmoord door mijn hoofd spookt bij de gedachte dat ik de volgende 30 jaar ziek in mijn bed moet doorbrengen. (Tenminste als we geen behandeling krijgen.)Daarom, we zullen vechten om de ziel van de geneeskunde te redden en naar de protestmars gaan op 14 maart!

Lectuur over mitochondrieën en ME/CVS was hem blijkbaar onbekend ... doch toonde interesse. En zeggen dat dit hét kernprobleem van de ziekte is.
Gezondheid is een puzzel en er is maar één manier om het op te lossen: be partners in health with your doctor!

Geen opmerkingen: