Google Website Translator Gadget

maandag 14 maart 2011

Dag 385 Spierverval

Tekenen van verval op de achtergrond. Spierpijnen zoals ik ze in geen maanden heb gehad. De bovenbenen en -armen voelen verdacht hetzelfde als in de periode september 2009. Dat staat me piekfijn bij.


De kinesist toonde me toen stretchoefeningen die te weinig uithaalden. Tientallen keren per dag trok ik mijn hand in een rechte hoek naar achteren in een poging mijn arm te stretchen maar de pijn en de harde spieren minderden niet naar wens. Of stond ik als een gekke clown met mijn linkerarm tegen mijn romp en hield mijn rechterhand mijn linkerarm/schouder vast. Om vervolgens hetzelfde manoeuver uit te halen met de andere arm. En nu is de pijn er opnieuw. Gelukkig geen ligpijn, daar blijf ik ditmaal van gespaard.

Welke degelijke uitleg kan ik ervoor verzinnen? Drie weken griep, tien goede dagen gehad en nu spierpijn waar ik een jaar van verlosd ben dankzij de neuraal therapie.

De eerste test die ik doe, is de zuurtegraad van de urine: 6,2 Ph. Te laag en dus iets te zuur. Idealiter is een Ph van 7,4. De eerste testen die ik een jaar geleden deed gaven gemiddelden van 5.2

Het doosje Alkala N wordt weer bovengehaald. Dit is het beste middel dat ik al heb gevonden tegen weefselverzuring. Hopelijk werkt het snel. De vorige keer merkte ik dag en nacht verschil na meerdere weken dagelijks gebruik.

Geen opmerkingen: