Google Website Translator Gadget

maandag 14 maart 2011

Dag 394 Black-out

De "over de grens signalen" verschijnen bij het opstaan. De spierpijn heeft zich vastgezet. Het ligt niet aan overbeweging me dunkt. Vandaag de tweede dag op rij weer 6 uren op de been en ditmaal wijkt de Alkala N niet van mij zijde.


Mijn spieren worden afgebroken, staan beenhard. Mijn tong voelt nu alsof ze verbrand is ipv verdoofd. Maar het is mijn verstand dat als een haperende motor uitvalsverschijnselen vertoont. Ik rijd een kort stukje en merk dat ik stukken van de weg niet meer zie. Ik lijk wel dronken, hopelijk rijd ik recht. Mijn nachtelijke uren lezen nemen wraak. Het is niet aan mij besteed, nog niet.


Info:

Psychiaters luisteren niet meer naar patienten, althans in de VS

"Maar de psychiater hield hem tegen en zei: "Wacht even. Ik ben niet uw arts. Ik kan uw medicatie aanpassen maar dat lijkt me niet de geschikte oplossing. "

Net als veel van de 48.000 psychiaters van het land, zal Dr L. - een groot deel als gevolg van veranderingen in hoeveel verzekering zullen betalen - hij niet langer voorzien in praattherapie, in de vorm van de psychiatrie gepopulariseerd door Sigmund Freud dat het beroep voor decennia gedomineerd.

Integendeel, hij schrijft nu alleen medicatie voor, meestal na een korte overleg met iedere patiënt. Dus Dr L stuurde de man weg met een verwijzing naar een minder kostbaar therapeut en een persoonlijke crisis onontgonnen en onopgelost.

Geneesmiddelen zijn snel aan het veranderen in de Verenigde Staten gestart vanuit een huisnijverheid naar de ene gedomineerd door grote ziekenhuis groepen en bedrijven. Echter de nieuwe efficiëntieverbeteringen kan gepaard gaan met een veelzeggend verlies van intimiteit tussen artsen en patiënten. En geen specialiteit heeft meer geleden dan de psychiatrie."

Bron: www.ocala.com

Geen opmerkingen: