Google Website Translator Gadget

maandag 14 maart 2011

Dag 392 Bloembak

Het is vakantie en de jongste gaat deze voormiddag naar de kinderopvang met een vriendje. De mama's gaan een thee drinken. Althans dat was het plan. De vriendin wil van de gelegenheid gebruik maken om een nieuwe bloembak te halen. Vandalen hebben er eentje kapotgemaakt. Zij rijdt naar de winkel waar ze deze gekocht heeft.


We hebben pech. De verkoper gaat op pensioen en de bloembakken zijn er niet meer. De vriendin is vastberaden. Ik heb geen keuze en ga noodgedwongen mee naar alle bloem- en bricozaken die we op onze weg terug tegenkomen. Die krengen liggen steevast achteraan de winkel. Het lijkt wel of de vriendin springveren onder haar schoenen heeft.

Mijn tong hangt in gedachten op mijn tenen als we twee uur later terug zijn ... zonder bloembak.

De overdaad van de afgelopen dagen laat zich voelen. Mijn tong is sinds deze ochtend terug gevoelloos, iets waar ik nu alweer meerdere maanden verlosd was. Een duidelijk signaal dat mijn brein en dus zenuwstelsel overuren heeft gepresteerd de afgelopen dagen.


Info:

Wat zijn typische kenmerken van schimmel:

constante vermoeidheid

wederkerende vaginale infecties, verhoogde afscheiding, jeuk

uitslag in huid - mond - geslachtsorganen

zwaar gevoel en/of vermoeiheid na eten

grieperige symptomen (verkoudheid, luchtwegeninfecties, ... schimmels zetten zich in neus en slijmvliezen)

slchte vertering (platte stoelgang - tot verstopping, veel lucht, steken)

hoofdpijn

stemmingswisselingen en zelfs angst

moeilijkheden om zich te concentreren

draaierigheid

verlangen naar zoet

voedselallergieƫn

jeukende oren

Geen opmerkingen: