Google Website Translator Gadget

zondag 2 januari 2011

Dag 326 Tandpijn

Mijn hersenen doen weer echt pijn van overbelasting, net als een spier. Telkens ik iets extra vraag zoals lezen of nadenken, lijken ze ineen te krimpen. Eigen schuld. Ik had maar niet zoveel moeten lezen afgelopen weken. Jammer het ging zo goed ...


Het lukt me om de jongste naar de kinderopvang te brengen maar ik sla de uitnodiging voor de thee af. Vandaag wordt het weer bedliggen.

Spoedafspraak bij de tandarts. Mijn tand en kaakbeen doen best pijn sinds enkele dagen als ik eet. Ook als ik mijn hoofd naar voren buig verergert de pijn. Ik leg de link met de nevralgie van een maand geleden. Enkele foto's en minitieuze controle verder is, komt de tandarts tot het besluit dat er niets is. Alleen een absurd lange tandwortel die slecht ontzenuwd is. Misschien is dat de boosdoener.

Hartelijk gelachen met de tandarts. Sinds de LDN heb ik geen gevoelloze mond meer. Bewijs geleverd!

Geen opmerkingen: