Google Website Translator Gadget

zondag 2 januari 2011

Dag 320 Kerst

Redelijk fris op de been. Heb nochtans veel ondernomen gisteren. De recuperatie is dus goed deze ochtend. Alleen op het middaguur in bed voor enkele uurtjes.


Tegen valavond begon lampje uit te doven maar hubby is zo aardig geweest last minute naar de winkel te rijden. Het bereiden van het kerstmaal heb ik ook maar aan hem overgelaten. Koken doet ie de afgelopen twee jaar toch zo goed al dagelijks.


Info:

Liver sinusoidal endothelial cells are a site of murine cytomegalovirus latency and reactivation.

Latent cytomegalovirus (CMV) is frequently transmitted by organ transplantation, and its reactivation under conditions of immunosuppressive prophylaxis against graft rejection by host-versus-graft disease bears a risk of graft failure due to viral pathogenesis. CMV is the most common cause of infection following liver transplantation.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19535440

Waar zou onze ziekteverwekker zich verstoppen? De dag van mijn leverreiniging afgelopen zomer heb ik een duidelijke opstoot gekregen. Nochtans was ik al een tijdje stabiel. Zou ik het beest "verstoord" hebben in zijn slaap?

Geen opmerkingen: