Google Website Translator Gadget

maandag 3 oktober 2011

Dag 522 Schaapjes tellen

Ik slaap nu al enkele nachten zonder pil en de kwaliteit duikt in het rood. Het is nog donker buiten als ik wakker word en iedereen slaapt en ronkt. Eerst is het lijf nog lam en de daadkracht verdoofd. De droom staat me helder bij. Na een tijdje klaart de mist en verandert het moeras in een bed.


De boeken van de jongste moeten al dagen gekaft worden, een wasmand wacht geduldig en waarom niet, de boterhammen kan ik ook nog smeren. Tegen dan is iedereen wakker en ben ik rijp voor mijn bed.

Het is halftwee ’s middags als ik wakker word. Mijn pogingen om iets nuttigs te verrichten, mislukken grandioos. Mijn projecten geraken nooit af aan dit tempo.



Info:

Hoe herken je angst (angst, bezorgdheid, onbehagen) bij jezelf en de ander? We en de ander zijn er ons niet altijd bewust van.

Irritatie, bijtende toon, scherpe kantjes hebben, superioriteit, opdringerigheid, zeurend, blijvend argumenteren, oogrollen, zuchten, snel praten, eisen, hoge willekeur, gerechtigheid eisen, scherpe vragen stellen

Geen opmerkingen: