Google Website Translator Gadget

maandag 3 oktober 2011

Dag 517 Vergif voor mijn darmen

Doodziek. Eigen schuld. Gisteren had hubby geen zin om te koken en heeft hij een pak spagetti gemaakt, liefdeloos. Ik was te moe om iets anders te maken. Na jaren rijst en groenten, verorberde ik de maaltijd naar binnen.


Dit is de bevestiging, ik kan echt niet tegen gluten. Voor het eerst besefte ik welke impact de darmen hadden op ons welzijn. Vandaag heb ik 20 uur geslapen, 2 uur op de pot gezeten en 2 uur mijn buik vastgehouden.

Info:

Hoe te overleven met ME?

Vertrouw niemand die alle antwoorden heeft voor jou.

Elke expert is trots dat hij/zij iets gevonden heeft dat voor hem/haar werkte.

Ze denken dat omdat het voor hen werkte, het voor iedereen moet werken.

Experten gaan ervan uit dat ME/cvs simpeler is dan het is en dat mensen simpeler zijn dan ze zijn.


Herstel vergt overleven.

Overleven vergt doorzettingsvermogen, een open geest, innovatie en geloof in jezelf.

De juiste vraag is altijd belangrijker dan een irrelevant antwoord.

Geen opmerkingen: