Google Website Translator Gadget

maandag 3 oktober 2011

Dag 521 Waar is de tijd

Inschrijvingen allerhande worden ondernomen. Muziekschool, kunstacademie, ... Wat ben ik blij als het achter de rug is al dat papierwerk! Printers die het niet doen, drivers die ik niet kan installeren. Lang leve de IT-afdelingen indertijd. Ik word er hyper in mijn hoofd van.



Mijn advocaat belt me met de mededeling dat mijn actie tegen mijn ex-werkgever een maat voor niets is wellicht. Hij heeft beroep aangetekend tegen de verkeerde firma. Ik had hem nog gewaarschuwd dat hij zich tot de verkeerde persoon richtte. Geloof het of niet, ik ben ontslagen door een andere firma dan degene die mij heeft aangeworven. In welke mate dat nog rechtsgeldig is? Bye bye niet-uitbetaalde commissies. Dat ik daar zo hard voor gewerkt heb tijdens mijn laatste zieke jaar, bah.



Info:

De vijf soorten vermoeidheid:

Na inspanning, Wired, Brain Fog, Energie en griepachtige vermoeidheid.



Inspanningsvermoeidheid werd gedefinieerd als een abnormale uitputting na een lichamelijke of geestelijke activiteit (bijvoorbeeld 'fysiek uitgeput na een lichte activiteit").



Wired vermoeidheid werd beschouwd als een overstimulatie van de geest of lichaam zonder de beschikbare energie om te handelen vanwege de geestelijke of lichamelijke aangeslagen toestand (bijvoorbeeld "het lichaam voelt opgefokt maar erg moe").



Brain Fog vermoeidheid vormden de uitputting of onderbreking in verband met alledaagse cognitieve processen, zoals geheugen terug oproepen, spraak-of verwerking van informatie (bijvoorbeeld "Denken is hard werken en modderig").



Energie vermoeidheid werd gedefinieerd als een gebrek aan energie die is voor het dagelijks functioneren (bijv. "Je hebt geen fut om iets te doen").



Tot slot, griepachtige vermoeidheid was de vermoeidheid die gepaard gaat met lichamelijke klachten vaak gezien in gevallen van influenza (bijv. "griep-achtige symptomen, zoals sinus pijn, enz.").

Geen opmerkingen: