Google Website Translator Gadget

maandag 3 oktober 2011

Dag 518 Mug

Ik besluit zonder slaappil te slapen. We worden geplaagd door een hardnekkige mug in de kamer die met geen vergif te doden blijkt. Zelfs met die walgelijk stinkende machientjes blijft ze zoemen, al ruim 10 dagen.


Eerst ben je te suf om achter dat beest aan te gaan en vervolgens ben ik met mijn MCS de pineut voor de rest van de dag door dat nachtelijk vergif. Mijn lever doet pijn en ik voel me chemisch geïntoxiceerd.

Misschien als ik de slaappil eruit gooi, ik de mug te pakken krijg én mijn lever wat sneller recupereert.

De procaine spuitjes hebben een haast instant effect ditmaal. Versufd lig ik op de dokterstafel.

Na 10 minuten hebben mijn wangen kleur, voel ik een aangename warmte door mijn lichaam stromen en met flinke schwung stap ik terug buiten. De spuitjes neuraal therapie werken hoe langer hoe sneller.

Niet te veel hooi op je vork nemen straks, zegt de dokter nog bij het buitengaan. Ik heb anders wel plannen met deze energie!



Info:

Bewijs geleverd: LDN doet je cortisol stijgen en verlost je van PMS oftewel, het premenstrueel syndroom dat veroorzaakt wordt door ontregelde opioide receptoren in je HPA-as (hormoonas).

Terloops ben je ook van de migraine en humeurschommelingen verlost.


Bron:

http://www.psychosomaticmedicine.org/content/56/5/418.full.pdf

Geen opmerkingen: