Google Website Translator Gadget

donderdag 2 juni 2011

Dag 454 Superfood

Deze voormiddag samen eten gaan kopen met een vriendin. Dat is lang geleden en het valt mee. Tot voor kort lag ik nog te rusten op de bank op dit uur van de dag. Straks samen thee drinken en dan huiswaarts. Hubby is op cursus en het wordt dus wederom een lange dag.

De baxters met vitaminen, mineralen en eiwitten boosten mijn lijf alsof ik een stevige maaltijd met superfood achter de kiezen heb. Het geeft hoop voor de toekomst. Er schijnt weer extra licht aan het eind van de tunnel.

Volgende keer benadruk ik het nog eens aan de huisarts dat hij al zijn ME/CVS patienten aan de baxters moet hangen. Hopelijk dat ze vermoeidheid van de cel beter begrijpen met bijgaand document.


http://cancer-research.net/Fatigue.pdf

Geen opmerkingen: