Google Website Translator Gadget

zondag 21 maart 2010

Dag 47 Chefkok

Tot 16u niet verder geraakt dan mijn pyama outfit en dan mijn jongste spruit en vervolgens mijn B12 spuitje gaan halen. Slof slof.


Wat een relatief normaal programma voor een gezond mens zou moeten zijn: een terrasje doen, een inschrijving op een school voor een kind, een muur laten verven in huis door een ander, ... legt mij weer in bed.

Spuitjes niet overslaan, voor geen enkele reden, zelfs geen ontslag.
Vandaag is het zware griepgevoel er voor de eerste keer er terug uit. Het heeft een week geduurd.

Toch wel ontmoedigend soms, er mag écht niets misgaan, je mag écht niets doen in je leven of je wordt terug ziek. En de rest mag je als een kasplantje achter je raam gaan zitten.

Anderzijds, ik ben al niet meer continu ziek. Het verdwijnt weer dus het lichaam recupereert toch ietsiepitesie.

De dag dat mijn leven terug gevulder is dan mijn buren van 80+, weet ik dat ik op de goede weg ben.
 
Vanavond kuis ik groenten. Morgen ga ik mijn eerste kookpoging doen in twee jaar.

Geen opmerkingen: