Google Website Translator Gadget

zondag 21 maart 2010

Dag 30 Dokter

Druk programma vandaag.

Voormiddag naar orthopedisch chirurg voor second opinion. Maar die wil mijn hand niet opereren. Hij kent 'het' niet. Hij wil absoluut dat ik een scan laat nemen van het (mini-)gezwel. Daar ga ik niet op wachten. Donderdag bel ik terug naar de handchirurg voor een afspraak. De pijn is onhoudbaar geworden. Dat ding moet eruit. En rap!

Namiddag naar de controle-arts van de verzekering. Al goed dat ik niet te vroeg kwam want de muziek in de wachtkamer stond veel te luid. Mijn lijstje bleek een verstandige keuze gezien ik niet uit mijn woorden kwam. Hij kon me niet testen op uithoudingsvermogen, zei hij. Lijkt me ook moeilijk. Eerst moet je tientallen dokters zien om te ontdekken wat je hebt en evenveel testen doen en vervolgens op 10 minuten bij een controle-arts bewijzen dat je ziek bent.

Bedtime 19u30

Geen opmerkingen: