Google Website Translator Gadget

zondag 21 maart 2010

Dag 45 Geen spinnen meer

Een typische ligdag.


"Superfit" is nu niet bepaald de conditie waarin ik me bevind en ik hoopte verder bij te tanken van dat hele gedoe rond dat ontslag.

Vorige week hebben ze tevens in mijn hand na vele jaren hevige pijn van onbekende origine een gezwel op een zenuw weggehaald.
Deze week moest ik beslissen naar welke school de jongste volgend jaar ging.

En mijn man die is beginnen schilderen in huis, de geur puur vergif ondanks de zogezegde natuurverf, migraine en beerput humeur als resultaat. Nu ja, ik hoef voorlopig niet meer op witte muren en spinnewebben te kijken. Die beesten zijn ook gaan lopen van de verfgeur.



Ontslag - operatie - school - vergif in huis, TEveel van het goede.

Geen opmerkingen: