Google Website Translator Gadget

dinsdag 24 juli 2012

Aluminium

Een tijdje geleden heb ik een mineraal analyse van mijn haren laten doen. Zo hebben ze vroeger ontdekt dat Napoleon heel veel toxische stoffen in zijn lichaam had.

Ik wilde graag weten of ik toxisch belast was door zware metalen. De andere testen die op de markt zijn, bevallen me persoonlijk niet zo. De ene test geeft alleen maar dat je allergisch reageert op een stof dus je bent niet zeker dat je een toxische belasting hebt, enkel maar een vermoeden. Bij de andere test (DMPS) gebruiken ze een stof die ik niet verwerk zoals het hoort, namelijk sulfieten. In dat geval riskeer je eigenlijk een toxische reactie.

Dus een stukje van mijn haar laten knippen en opsturen naar een hiervoor bekend labo in de Verenigde Staten, was een goed alternatief.

De uitslag bevestigt de bijnieruitputting en een trage schildklier. Tevens heel weinig kalium, koper en ijzer en nog zo van die klassiekers. Megaveel calcium in mijn haar dus ik zet het weg in het weefsel en niet in de cellen zoals het hoort. Dat geeft fibroklachten.

En dan de echte verrassing van de dag, een aluminium vergiftiging. Als commentaar zetten ze: komt voor bij mensen die veel uit aluminium pannen eten, blikvoeding, drankjes uit blikken, aluminiumfolie, ... Dat gebruik ik echt allemaal nooit! Schiet er alleen nog de kroon in mijn mond over en een reeks vaccins van heel lang geleden.

In vaccins vind je aluminium terug onder de volgende vorm:
Aluminiumfosfaat
Aluminiumhydroxide
aluminiumhydroxyfosfaatsulfaat
Aluminiumoxide
Aluminiumsulfaat
Aluminiumzouten

Voor de mensen die het verhaal van chemtrails en geo-engineering volgen. Aluminium zou de stof zijn dat ingezet zou worden (via vliegtuigen) door wetenschappers (en regeringen) om het weer te doen veranderen (lees bewolking).

Geen opmerkingen: