Google Website Translator Gadget

maandag 10 oktober 2011

Dag 526 Zatte duitsers

Zatte Duitsers hebben mijn broodnodige nachtrust onderbroken. Om halfdrie sta ik in pyama voor hun deur te driesen dat het welletjes is geweest. “Het feest is voorbij” maar inslapen jammer genoeg ook. Gesloopt rij ik naar de les. Stiekem ben ik opgelucht dat het tempo nu erg laag ligt.


Veel gaat er niet in en ik zak elk uur wat verder onderuit. Tijdens de lunch slaap ik in de zetel en niemand doet er moeilijk over. Zo laad ik de lege batterijen toch ietswat op.

Wat zijn we kwetsbaar en fragiel met deze ziekte. Alsof we tegen onzichtbare windmolens vechten. Je bent fysiek geradbraakt en sleept altijd maar dat onzichtbare gewicht mee.

Info:

Plastiek en meer bepaald ftalaten verandert het gedrag van menig persoon want het gedraagt zich als estrogeen in het lichaam. Ik hoef voor de dames die dit lezen er geen tekening bij te maken wat hormonen met een mens kunnen doen. Deze stoffen vertragen de motorische ontwikkeling en veranderen kleine kindertjes in monstertjes. Sommige jongens veranderen letterlijk in meisjes want het bevordert zelfs de borstvorming.


Wil je jezelf en de mensen van je houdt beschermen van deze giftige stoffen, bewaar je voedsel zo min mogelijk in plastic en zoveel mogelijk in glas. Vries geen plastic flessen water in want dan komen de giftige stoffen makkelijker vrij uit de plastic en beter nog, drink water uit glazen flessen.

Geen opmerkingen: