Google Website Translator Gadget

maandag 10 oktober 2011

Dag 525 Leren

Ik heb me ingeschreven voor een opleiding die eens in de drie weken plaats heeft.


Dat wil dus zeggen, een dag aan de baxters hangen, spuitjes, geen enkele onnodige fysieke inspanning (zelfs geen tafel afruimen!) de dagen vooraf en dan onmiddellijk erna terug baxters en spuitjes.

En dan tijdens de opleiding krijg ik een superdeluxe ligstoel, vinden ze het ok dat ik slaap tussendoor, geen broodjes mee-eet enz.

Al bij al een week werk voor 2 dagen opleiding en reken vorlopig een extra week rust om bij te komen van de inspanning.

's Avonds ontmoet ik een pakistaanse arts en ze moedigt me aan om geneeskunde te gaan studeren.

Ze vindt mijn concept prachtig maar geen enkele wetenschapper of arts zal het accepteren als het niet "evidence based" is.

Met andere woorden, ik zal een eigen onderzoeksgroep moeten hebben om mijn theorie te bewijzen.

Ik ben nu al gesloopt van een dagje cursus, laat staan geneeskunde studeren ...


Info:

Hoe kan je het risico op diabetes verlagen?

Vermijd suiker, koolhydraten en eet voldoende dierlijke eiwitten.

Geen opmerkingen: