Google Website Translator Gadget

zondag 10 oktober 2010

Dag 243 Thyroiditis

De keelpijn is minder, de energie vandaag weer iets beter dan gisteren. Alleen de pijn op de borstkast blijft hardnekkig alsook de klieren onder de oksels. Af en toe nog een opstoot van temperatuur in de namiddag.


Zolang ik me echter koest houd en niet beweeg - dus op een stoel blijf zitten of in bed lig - voel ik mijn immuunsysteem niet instant in actie schieten.

Mijn eerste pogingen om de visie van mijn toekomstige onderneming worden neergepend. Moeilijker gezegd dan gedaan. Hoe verwoord je dat je het menselijke in mensen wil aanboren?

Mijn siesta blijkt een goed initiatief. De wekker gaat aan om de uitslag van het bloed te horen tijdens het bel-uur van de arts. Geen anti-stoffen tegen de schildklier te vinden maar "Jij bent een speciaal geval en er hoeven niet steeds anti-stoffen aanwezig te zijn. Neem ibuprofen als het echt niet gaat."

Laten we het nog een kans geven. Vandaag doet de steen minder pijn in mijn keel. Misschien gaat het vanzelf nog over met de LDN ...

Gekke gewaarwording. Ik ben deze week ongesteld en voor de eerste keer in jaren geen opvliegers, kort lontje, buikpijn, vreetbuien en andere PMS-symptomen waardoor wij vrouwen een slechte reputatie hebben bij het andere geslacht.

Het kwam als een totale verrassing en het was voorbij voor ik er erg in had.
Stiekem hoop ik dat het een neveneffect is van de LDN.

Geen opmerkingen: